Sjællands Erhvervsakademi

Opbakning til Service Management

Zealand og Henrik Hansen Automobiler A/S, der har forretning i Vordingborg og Næstved, har indgået et samarbejde om udvikling af sine medarbejdere.

Til sommer sender Henrik Hansen Automobiler A/S derfor den første medarbejder på Service Managementuddannelsen i Køge.

“For at vi kan udvikle vores forretning er det et must at udvikle vores medarbejdere, hvilket er grunden til samarbejdet med Zealand,” siger Frederik Hansen, indehaver og kompagnon ved Henrik Hansen Automobiler A/S.

Opbakning fra branchen
”Vi er meget glade for den opbakning, vi oplever fra branchen,” siger Allan Bjeld, Lektor og Relation Manager på Zealand og fortsætter; ”Uddannelsen tager udgangspunkt i deltagerens egen praksis. På uddannelsen arbejder vi løbende med aktuelle og real-life daglige udfordringer. Allerede fra uddannelsens første dag kan du tage nye værktøjer med hjem og bruge i din virksomhed,” siger Allan Bjeld.

Om uddannelsen Service Management er en kort videregående uddannelse på deltid, der retter sig både til erfarne medarbejdere og trainees i bil- og autobranchen. Uddannelsen har fokus på at styrke relationen til kunden gennem professionelt relationsarbejde og målrettet tilrettelæggelse af service.

Zealand

Cookie-indstillinger

Vi bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse af zealand.dk. Når du klikker ‘OK’, accepterer du vores brug af cookies og Zealand’s privatlivspolitik.

Ved at klikke ‘OK’ accepterer du samtidig, at vores annoncører kan behandle dine data til at målrette annoncer til dig. Du kan trække din accept tilbage ved at klikke på ‘Annonce-indstillinger’ i bunden af siden.

Tilbage

Cookie-indstillinger

Hvis du ikke ønsker, at vores samarbejdspartnere behandler dine persondata og anvender dem på tværs af internettet, kan du fravælge det her.

Formål