Temadag: Fremtidens service på eftermarkedet

Temadag: Fremtidens service på eftermarkedet
Tag ansvar for kunder og medarbejdere. Zealand inviterer til temadag den 31. maj 2023 fra kl. 12-16 på Lyngvej 21 i Køge. Dagens fokus er bilbranchens udvikling og udfordringer med fremtidens service på eftermarkedet.
Program for temadagen:
11:30- 12:00: Ankomst, Sandwich og netværk
12:00-12:10: Velkomst og præsentation v/ Jens Lautrup Nørgaard, Uddannelsesdirektør Zealand
12:10-13:00: Trends og tendenser på eftermarkedet v/ Direktør Thomas Møller Sørensen, og chefkonsulent Kenneth L. Hjorth-Hansen, DI Bilbranchen
13:00-13.15 Kort præsentation af Service Management Uddannelse v/ Lektor Peter Krüger og studerende
13:15-13:30: Kaffe
13:30-15:00: Tag ansvar for kundeoplevelsen v/ Ian Wisler Poulsen
Hør hvorfor kundeoplevelser er så afgørende – også bilbranchen. Ian giver eksempler på, hvad udbyttet kan være. Og herudover taler han om, hvad virksomheden konkret kan gøre for at sikre bedre kundeoplevelser og skabe en stærkere servicekultur.
15:00-15:05: Afrunding
v/ Relation Manager Allan Bjeld
15:05-16:00: Uformel dialog om uddannelsen, bogsalg og rundvisning på akademiet
V/ Ian Wisler-Poulsen, Peter Krüger og Allan Bjeld
Praktisk
Hvornår: 31. maj 2023 fra 12-16
Hvor: Kantinen på Zealand, Lyngvej 21, 4600 Køge
Hvem: Alle med interesse i bilbranchen
Pris: Gratis
Tilmelding: Tilmelding på mail THEK@zealand.dk
senest d. 24. maj 2023
Om uddannelsen
Zealand udbyder Service Management Uddannelsen, hvor vi uddanner medarbejdere, trainees og andre i bilbranchens eftermarked. Vores målsætning er at skabe anvendelig viden, der sikrer de studerendes, virksomhedernes og regionens konkurrenceevne nu og i fremtiden.
Zealand er tæt på de studerende og erhvervslivet i hele regionen med vores seks afdelinger i Køge, Nykøbing Falster, Næstved, Roskilde, Slagelse og Holbæk.
Service Management Uddannelsen udbydes i Køge.