Sjællands Erhvervsakademi

Service

Hvornår er service god service?

Hvornår har du sidst kigget din service igennem i sømmene? Tænker du over hvilke servicestandarder du har? Hvis Ikke, hvordan sikrer du dig så at dine kunder er tilfredse?

For at levere god kundeservice er det vigtig du forstår dine kunder. Efteruddannelses kursus i Service giver dig indblik i dine styrker og forståelse for kundens totale serviceoplevelse. Det giver dig redskaber til at optimere din service og få skabt langvarige kunderelationer.

Du vil med dette kursus opnå kompetence til at agere i forhold til forskellig serviceadfærd, tilpasse egen adfærd og kommunikation til forskellige kunder for derved opnå bedre serviceresultater.

Forberedelse til kurset bliver som udgangspunkt praksis baseret på det gennemgået, således at deltagere får mulighed for at afprøve teorien i praksis og få startet en refleksion over det lærte og opnåede kompetencer.

Kurset henvender sig til både ledere og ansatte i servicebranchen

Det lærer du på kurset:

  • Hvad er Service
  • Servicekvalitets dimensioner
  • Servicekommunikation
  • Konflikthåndtering
  • Personlig Profil
¸
Niveau Akademi (AU)
ECTS point 5
Studiestart
Opret PDF-brochure - du kan lægge flere sider til undervejs
Tilføj til PDF-brochure
Slet din PDF-brochure
Dette vil slette hele din PDF-brochure...

Zealand

Cookie-indstillinger

Vi bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse af zealand.dk. Når du klikker ‘OK’, accepterer du vores brug af cookies og Zealand’s privatlivspolitik.

Ved at klikke ‘OK’ accepterer du samtidig, at vores annoncører kan behandle dine data til at målrette annoncer til dig. Du kan trække din accept tilbage ved at klikke på ‘Annonce-indstillinger’ i bunden af siden.

Tilbage

Cookie-indstillinger

Hvis du ikke ønsker, at vores samarbejdspartnere behandler dine persondata og anvender dem på tværs af internettet, kan du fravælge det her.

Formål