Digital markedsføring, int. handel/markedsføring
Få det bedste ud af markedsføring på nettet.
På modulet Digital Markedsføring får du redskaber til at analysere virksomhedens muligheder og til at planlægge og gennemføre strategien. Du lærer at måle om indsatsen blev en succes eller ej, du får indput til at prioritere hvad der skal på sociale medier, og du får styr på at tune virksomhedens hjemmeside, så den dukker op i flest mulige søgninger. Ligeledes lærer du de juridiske rammer og grænser at kende.
Du får viden om:
- Digital strategi
- Målsætninger og KPI (key performance indicators)
- Webanalyse
- Konvertering og konverteringsoptimering
- Usability og brugertests
- Søgemaskineoptimering
- Digital reklame og annoncering
- Relevant jura
- Konceptudvikling til mobile enheder
- Sociale medier
Titel | Digital markedsføring |
Niveau | Akademi (AU) |
ECTS point | 5 |
Studiestart |
Gymnasial uddannelse eller relevant erhvervsuddannelse + to års relevant erhvervserfaring.
Hvis du er over 25 år, i job og vil efteruddanne dig sideløbende med dit arbejde kan du evt. søge Statens Voksenuddannelsesstøtte.
Perioden med SVU til uddannelse er 40 uger. Du kan få SVU i mindst en og højst 40 uger omregnet til heltid.
Betingelsen er, at du som ansat eller selvstændig har haft 26 ugers beskæftigelse på din nuværende arbejdsplads. Fleksjob, skånejob og servicejob tæller også med. Det samme gør perioder, hvor du har modtaget SVU eller VEU-godtgørelse.
Tidligere udbetalt SVU kan trække fra i de 40 uger, du højst kan få SVU i.
Som udgangspunkt kan du ikke søge SVU, hvis du i forvejen har en videregående uddannelse.