Sjællands Erhvervsakademi

Forskningens Døgn: Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder

27. Apr 2021

Det er tid til at vi tager et opgør med vanetænkning, forældede dogmer og forretningsmodeller, ensidigt teknologisk fokus, og mindset-gap’et mellem virksomhed og kunde. Kunderejsen er afgørende for din virksomheds fremtidige succes i interaktionen med kunderne. Data giver muligheder for indsigt – kun relevante data skaber værdifuld kundeindsigt og er fundamentet for succes og vækst.

Læs mere på forsk.dk

Deltag via Zoom  →

Tidspunkt Tirsdag d. 27 Apr 2021: kl. 10:00 - 11:00
Lokation Online
Arrangør
Gem arrangement Kalender
Google Calendar

Zealand

Cookie-indstillinger

Vi bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse af zealand.dk. Når du klikker ‘OK’, accepterer du vores brug af cookies og Zealand’s privatlivspolitik.

Ved at klikke ‘OK’ accepterer du samtidig, at vores annoncører kan behandle dine data til at målrette annoncer til dig. Du kan trække din accept tilbage ved at klikke på ‘Annonce-indstillinger’ i bunden af siden.

Tilbage

Cookie-indstillinger

Hvis du ikke ønsker, at vores samarbejdspartnere behandler dine persondata og anvender dem på tværs af internettet, kan du fravælge det her.

Formål